Serie Lätt att läsa

Lätt att läsa med superpopulära Pokemon.

Ash och hans vän Goh besöker Galar för första gången. De längtar efter att få träffa alla nya Pokémon. Snart stöter det på en ny mystisk Pokémon. Men är det en vän eller en fiende?

Gillar ditt barn att läsa nya ord? Tycker ditt barn om att läsa för sig själv? Den här boken är en perfekt present till en liten bokslukare. Den är garanterat rolig.

- Texten syftar på första delen i serien.

Bevaka

Du kan bevaka "Lätt att läsa" om du vill få ett mail varje gång det kommer in något nytt knutet till serien.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev