Nya funktioner och fakturahanteringar!
Hej i systembytet! Som vi tidigare skrivit håller vi på att få ett helt nytt och fräscht affärssystem på plats, och vi håller fortfrande på att fixa alla detaljer och få det att rulla på smidigt. Just nu ber vi om lite tålamod, för att framöver kunna ha en massa förbättringar på plats, både på hemsidan och i vår interna hantering så vi kan ge er bättre service på alla sätt.
En förbättring som man kan märka redan nu är att fakturan kommer på mejlen istället för på papper. Det sparar in papper såklart, är för de allra flesta smidigare att betala från och det är mycket mindre risk att tappa bort det eller råka slänga det i farten när man exalterat packar upp sin beställning. Det som däremot inte riktigt är på plats än är att kunna se ditt ocr och andra saker från fakturan när du loggar in på ditt konto. Vi har även problemet att vi själva är lite ovana vid det här nya systemet efter att ha jobbat med det gamla i dryga trettio år, så om vi svarar lite virrigt eller behöver mer tid för att kolla upp saker och komma med besked ber vi både om ursäkt och om ert fortsatta tålamod. Vi jobbar på det!